Despre Selfie, pachetul de optiuni al lui Seinfeld si hipnotizari

O cronica a unui discurs despre Selfie, descoperirea fetei.

De ce Selfie? Nu aceasta este intrebarea relevanta pentru cartea mea. Nu de ce am ales s-o scriu, ci Cand? si Cum?, acestea sunt intrebarile relevante.

Cand? Acum, in fluxul informational, in comunicare sau in translatia de la comunici la te comunici. Esti in flux, trebuie sa fii, in caz contrar, ratezi, iti ratezi (re)constructia. Dar stim amandoi ca nu vrei sa faci asta.

Cum? face lucrurile si mai interesante, caci vei avea nevoie de un adevarat instrumentar. Da, in comunicarea de tine, ai nevoie de cateva ustensile si ai la dispozitie un pachet de optiuni. Asa cum spune Jerry Seinfeld. De ce sa comunic, de ce sa o fac acum fata in fata cu aceasta persoane? Ei bine, am optiuni. As fi putut sa o fac, dar nu am facut-o, ti-am trimis un email, un text. Da, te-as fi putut contacta, dar am apelat la variantele mele, la optiunile mele.

De aici se ajunge la partea, oarecum, de efect: hipnotism. Am oferit exemplul multinationalelor la evenimentul lansarii mele. Oamenii de acolo traiesc in hipnotism, sunt hipnotizati de un sistem care le ghideaza viata profesionala. Ei comunica printr-un sistem destul de bine pus la punct. Pierd o energie fantastica tocmai pentru a inventa noi canale de comunicare. Ai ceva de spus, ai o idee, un task? Pune-le in sistem sa se vada! Totul trebuie sa fie pus acolo, inclusiv prin prisma obtinerii de recunostinta: vorbim face–a-face, flatus vocis, dar hai sa punem in sistem pentru a vedea toata lumea si a primi acolo feedback-ul necesar. Au devenit hipnotizati de sistem intr-atat de mult incat vin la job-urile lor si au nevoie de sistem pentru a-si aduce aminte ce anume au de facut. O, trebuie sa ma loghez pentru a afla ce trebuie sa fac astazi.

O conexiune cu Selfie, sa va introduc cumva in lectura?  Va plac chirurgiile faciale?, asa cum i-am intrebat si pe cei veniti la lansarea de la Cluj.

Ca atare, va invit la Selfie.

Leave a Reply

