2015, ganduri scriitoricesti cu miros de reviriment

Se petrece la final de an si se cade in depresie la inceputul celui nou. Unii isi fac retrospective. Mai nou, Facebook-ul ii ajuta sa nu uite ce au realizat, maret sau mai putin asa. Totusi, algoritmii mai dau si erori, stiti cazuri, unele chiar triste. In fine, sunt altii care se mai si gandesc la anul care vine, asa, atunci cand sunt pe picior sa intre in el. Noaptea aceea de orgii culinare, intesata de festivisme ieftine cu arome de alcool, poate fi un bun prilej de a sta jos si a regandi totul. Da, ca ceea ce ne spune Zizek sa facem: sa stam jos si sa regandim totul. Zis si facut. Trebuie sa fie asa, mai ales dupa perioade pline, agitate si incarcate cu tot soiul de concesii.

Nu m-am gandit in mod special la ce mi-a adus 2014, ci la ce voi face in 2015. Primul semn e bun: in prima zi a anului am inceput alergarea pe Meses – Zalau. Deci, da, voi pune mare pret anul asta pe conditia fizica, pe dragul meu munte, pe pasiunea asta a mea si pe alergare, sperand sa pot participa la cateva competitii (prima ar fi semi-maratonul international de la Cluj-Napoca; voi vedea apoi ce trasee montane voi alege). Dar sa nu va vorbesc despre asta, ci despre scris.

Unul dintre gandurile mele s-a indreptat spre a doua mea carte. Am inceput sa lucrez la ea, v-am tinut aici la curent cu totul, sper sa apara undeva pe final de an. De aceasta data va fi ebook, in completa consonanta cu ceea ce va fi in interiorul ei. Voi profita la maxim de aceasta gaselnita a mea legata de (n)etica. Ramane de vazut modul efectiv in care o voi scrie. Va fi in mod cert la o editura, voi vedea la care anume. Incep sa strang continut si ceea ce e relevant este ca sunt multumit de forma in care iese. De asemenea, promovarea continua pentru Selfie, descoperirea fetei, cartea fiind disponibila spre cumparare si pe Librarie.net. Am intrat intr-un oarecare con de umbra cu ea pe final de an, sper sa se redreseze corabia aceasta la inceputul lui 2015, asta si cu ajutorul vostru, desigur 🙂 Cred foarte mult in aceasta carte, iar feedback-urile primite au fost foarte pozitive. E drept, rabdare, in Romania sunt probleme cu acceptarea unei carti, a unui autor sau pur si simplu sunt probleme cu cititul.

Voi continua sa scriu, cu prioritate pentru partenerii mei actuali, Revista Europa si Revista Tribuna. Pe blogul Adevarul am calcat destul de rar, nu imi ajunge timpul sa scriu si acolo pe cat mi-as dori. In schimb, voi fi mult mai activ pe site-ul meu, aici, unde voi fi in contact cu voi, cu cititorii mei. Vreau sa va ofer subiecte de savurat, nu doar din categoria nisei mele. Ca atare, voi scrie, va voi scrie. 

Cat despre  revista #hibridmedia, nu am luat vreo decizie, oamenii din redactie sunt care incotro, iar adunatul unui nou grup e greu. Un singur om nu poate duce in spate un proiectel media fie el si nisat. Este acolo, undeva.

Revista Irregular F este in continuare intr-o continua suspensie, voi vedea ce se intampla cu ea. De altfel, nu-mi fac mari probleme, majoritatea proiectelor culturale din Romania sunt in permanenta stare de suspendare, cu toate ca statusul lor este activ. Problema este ca se refuza acceptarea acestei stari. In fine, nu exista cale de mijloc: continua cu o noua formula sau ramane complet abandonat.

Ca de obicei, sunt deschis ideilor faine care au la mijloc scriitura si proiectele media & culturale. 

Cat despre scris, cam atat. Despre altele, sunt multe de spus, poate pe alta data.

 [wpsocialite]

Leave a Reply

