Drujbe in padure, la Baisoara video

O tură bună de trekking combinat cu alergare nu-ți aduce mereu tot ce-ți dorești. Era sâmbătă de bună dimineață, ora 5.00, și ajungesem deja pe platoul din stațiunea Muntele Băișorii: o tură prin pădurile din zonă cu abatere de la traseul marcat. Era o necesitate :). Bine, o făceam în cunoștință de cauză, stați liniștiți.

Ei bine, după aproximativ o oră de mers, ne-am oprit, căci am auzit un sunet prea-cunoscut și pe care chiar nu mi-l doream să-l aflu într-o pădure: drujbe. Bănuiala mea era, desigur, că era vorba despre o tăiere ilegală. Ce să caute niște tipi în pădure, cu drujbe, într-o zi de sâmbătă, ora 6.00? Din păcate, nu am putut filma decât zona, fără să pot să-i identific sau să-i localizez, eram la distanță de ei. Zgomotul de fundal e evident, chiar și dacă e destul de greu de identificat, mulțumită și dispozitivului meu mobil mai puțin performant.

Tura de a doua zi de pe dealurile din Florești mi-a adus o altă întâlnire, de același grad. Ca atare, postați, share-uiți și răspândiți cât mai multe informații legate de ce se întâmplă prin păduri, avem o datorie morală să facem acest lucru, atunci când o putem și când ne confruntăm direct cu situații de genul.

2 thoughts on “Drujbe in padure, la Baisoara video

Leave a Reply

